آخرین اخبار
1401/7/25 دوشنبه
در پنجمین همایش سراسری همیاران سلامت روان در میان دانشگاه های کل کشور
کانون دانشجویان همیارسلامت روان دانشگاه پیام نور رتبه اول را به خود اختصاص داد

.

دانشجویان دانشگاه پیام نور در پنجمین همایش سراسری کانون های دانشجویی همیاران سلامت روان با کسب رتبه اول در میان کل دانشگاه های کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی، به نقل از اداره کل امور دانشجویان، این همایش  20 و 21 مهرماه 1401 ، با موضوع رویکردهای نو در امر پیشگیری و اجتماعی شدن، به میزبانی دانشگاه شیراز و با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیر کل دفتر مشاوره،سلامت و سبک زندگی برگزار شد.

دانشجویان با گرایش ها و رشته های مختلف از دانشگاه های کل کشور در این همایش گرد هم آمدند تا در راستای پیشگیری از مشکلات روان و جسم و با نگاهی نو و ویژه گامی موثر برداشته باشند.

در آغاز همایش جناب آقای دکتر هاشم داداش پور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و جناب آقای دکتر نعیمی مدیر کل محترم دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی، به نقش موثر و مهم دانشجویان با نگاهی ویژه به همیاران سلامت در محیط دانشگاه ها در دوران پسا کرونا تاکید کردند.

 و در پایان کانون همیاران سلامت روان دانشگاه پیام نور در چالشی که با هدف ارائه طرح و ایده های نو در زمینه سلامت روان در بین 24 دانشگاه از کل کشور اجرا شد، مقام اول را کسب نمود که با لوح تقدیر، تندیس و جوایز از دانشجویان پیام نور تقدیر به عمل آمد.

با سپاس فراوان

اداره کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر