آخرین اخبار
1401/3/7 شنبه
دکتر اکبرزاده ریاست پیام نور استان قم گفت:
طرح دستیار فناوری دانشجویان دانشگاه پیام نوراستان قم آغاز به کار کرد

.

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه پیام نور استان قم و پارک علم و فناوری استان 
" *طرح دستیار فناوری دانشجویان دانشگاه پیام نوراستان قم آغاز به کار کرد*" 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، طرح دستیار فناوری با امضای تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور استان قم به نمایندگی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده و پارک علم و فناوری به نمایندگی دکتر اخوان آغاز به کار کرد. 

*حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده با بیان اینکه مصوبات و آیین نامه های این طرح از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده و قرار است به مدت ۶ ماه از مرداد تا پایان دی ماه ١۴٠١ با همکاری دانشگاه ها و پارک علم و فناوری استان اجرا شود* گفت: افزایش مهارت ها و استعدادها، ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و افزایش اثربخشی فارغ التحصیلان و جلوگیری از خروج نخبگان و تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص از جمله مهمترین اهداف طرح دستیار فناوری عنوان شده است.
دکتر اکبرزاده گفت : تنها راه پیشرفت کشور از بستر رشد و توسعه علم و فناوری امکان پذیر است.
وی گفت با اشاره به اینکه مخاطبان این طرح دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا هستند گفت: وظایف محوله به دانشجو در قالب طرح ۶ ماهه دستیار فناوری منطبق بر تخصص متقاضی است و از *قوانین دوره کارآموزی تبعیت کرده و دانشجویان دکترا پس از پایان نیم سال چهارم، کارشناسی ارشد پس از پایان نیم سال دوم و کارشناسی پس از پایان نیم سال ششم* می توانند متقاضی ثبت نام در این طرح باشند.
وی به حمایت مالی دانشجویان پذیرفته شده و اشتغال یافته در این طرح اشاره کرد و گفت: *دانشجویان مقطع دکترا مبلغ ١٨ میلیون تومان، کارشناسی ارشد مبلغ ١٢ میلیون تومان و کارشناسی مبلغ ۶ میلیون تومان به ازای  ٣٠٠ ساعت کار در ۶ ماه از پارک های علم و فناوری حقوق دریافت می کنند*. 
اکبرزاده برخورداری از رزومه و کارت دانشجویی معتبر از مهمترین شرایط دانشجویان برای بهره مندی از این طرح عنوان کرد و گفت: گواهی پایان دوره دستیاری فناوری به دانشجویان موفق در این طرح اعطا می شود. 
وی افزود : *دانشجویان می توانند برای ثبت نام تا پایان ٢٠ خردادماه سال جاری به سامانه دستیار فناوری به نشانی: www.parkintern.ir مراجعه کنند*.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر