آخرین اخبار
1401/1/27 شنبه
دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده ریاست دانشگاه پیام نور استان قم
با حضرت آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه محترم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

.

ديدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده ریاست دانشگاه پیام نور استان قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین مقدم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اساتید و کارمندان با حضرت آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه محترم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

در این دیدار دکتر اکبر زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: امسال شاهد دو بهار هستیم بهار طبيعت و بهار قرآن انشاالله   در سال جدید بتوانیم به نحو شایسته و به معنای واقعی خدمتگزار رهبری، نظام و مردم شریف باشیم. ایشان در ادامه افزود: باعنایت به فضای معنوی شهر مقدس قم، وجود مبارک حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و وجود مرکز مدیریت حوزه علمیه کشور در این شهر همچنین حضور مراجع عالیقدر، فضلا و طلاب گرانقدر این امکان فراهم گردیده تا  دانشگاه پیام نور استان قم ، به عنوان قطب فرهنگی و قرارگاه اصلی جهاد تبیین در سطح دانشگاه های پیام نور کشور پیشنهاد شود. ایشان در ادامه  افزود طرح تبدیل دانشگاه پیام نور قم به واحد بین المللی با توجه به حجم گسترده اتباع خارجی در این شهر و باعنایت به توانمندی ها و زیرساخت‌های این دانشگاه در دستور کار ما می باشد و ما امیدواریم با رهنمودها، مساعدت و یاری جنابعالی این مهم میسر گردد. 
در ادامه حضرت آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه‌ محترم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه «س» ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان خواستار توجه ویژه به ماه مبارک رمضان شدند ایشان ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای بزرگ و کلان  دانستند و افزودند : ماه مبارک رمضان لیلة القدر است خداوند در این ماه به تصمیم های شما در انجام کارهای کلان برکت خواهد داد. 
یکی از وظایف شما دانشگاهیان هدایت دانشجویان به صراط مستقیم و امر به معروف و نهی از منکر می باشد البته این کار بایستی با احترام به حقوق افراد و با برخوردی کاملا منطقی و دینی صورت پذیرد. اطمینان داشته باشید اگر دانشجویان عزیز ما در کنار کسب علم متعبد شوند تاثیر فراوانی در جامعه خواهند داشت چون عالم متعبد بیشتر از سایرین اثر گذار خواهد بود. 
ایشان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان دانشگاه پیام نور قم  گفت انشاالله همه بتوانیم در خط مستقیم ائمه و معصومین گام برداریم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر