آخرین اخبار
1400/10/27 دوشنبه
آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان قم
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رجب اکبر زاده عضو هیئت علمی پیام نور قم رئیس دانشگاه پیام نور استان قم شد.

.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رجب اکبر زاده عضو هیئت علمی پیام نور قم و ریاست واحد کهک، رئیس دانشگاه پیام نور استان قم شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم دکتر محمد جمال زاده معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان قم حاضر شد و ضمن تقدیر از زحمات دکتر محمد علی حسینی ریاست سابق ،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رجب اکبرزاده را به عنوان ریاست جدید دانشگاه معرفی نمودند. 
دکتر اکبرزاده پیش از این در سمت های ریاست دانشگاه پیام نور استان ، معاون استان، ریاست مرکز و واحد ، مدیرگروه معارف اسلامی و غیره مسئولیت داشته اند. 
دکتر جمال زاده در این مراسم گفت : بایستی از ظرفیت دانشگاه در قبال حل مشکلات جامعه و ارائه راهکار برای برطرف کردن کمبودها خصوصا آسیب های اجتماعی استفاده کنید. 
وی افزود : اگر دانشگاه نتواند حلال مشکلات جامعه باشد بدون تردید با مدرسه هیچ تفاوتی ندارد و در این موضوع اقدام و عمل نیاز محیط دانشگاه است.
معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‎های دانشگاه پیام نور بیان کرد: از نکات مهم در گرفتن سمت‌ها و قبول مسئولیت امانتداری در قبال آن ومراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.
وی اظهار کرد: دانشگاه به گفته امام راحل مبدا تمام تحولات و مقدرات کشور است که این بار معنایی وسیعی دارد و نشان از کارکرد بسیار بالای دانشگاه است. 
جمال‌ زاده ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه برای هر کشور همه چیز است و دو بعد شاخص زندگی آینده پویایی و رشد همچنین اهتمام به تربیت اخلاقی و دینی می باشد. 
وی گفت:  استان قم دارای ظرفیت های بالایی می باشد از جمله آن ها حضور حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همچنین مراکز حوزوی و مدارس علمیه لذا با استفاده از این ظرفیت ها می توان در الگوسازی و تربیت نقش موفقی ایفا کرد.
جمال زاده با اشاره به تغییر مدیریت دانشگاه پیام نور استان قم عنوان کرد: عملکرد دکتر حسینی رئیس سابق دانشگاه مورد تایید و با کمترین نارضایتی بوده است. 
وی یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان قم نیز سه شاخصه مهم را دارا می باشند یک ایشان از بدنه دانشگاه می باشند دوم داشتن رزومه عالی با توجه به مسئولیت های قبلی اعم از ریاست استان و مرکز معاونت دانشگاه استان، سوم و مهم تر از همه داشتن لباس روحانیت و لباس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم که این باعث خواهد شد که با منش پیامبر کار را پیش ببرند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین سازمان مرکزی خصوصا دکتر تقی زاده ریاست دانشگاه پیام نور با اشاره به آیه شریفه الَّذِينَ إِنْ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْكَرِ ۗ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ
(آنان که خدا را یاری می‌کنند) آنهایی هستند که اگر در روی زمین به آنان اقتدار و تمکین دهیم نماز به پا می‌دارند و زکات می‌دهند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند و (از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند چون می‌دانند که) عاقبت کارها به دست خداست
به تشریح اهداف و برنامه های خود در همین چارچوب آیه مذکور پرداختند. 
 در پایان معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان مرکزی پس از قرائت متن حکم انتصاب دکتر اکبر زاده از سوی جناب آقای دکتر تقی زاده ریاست دانشگاه پیام نور و تحویل آن، انتصاب ایشان را به این سمت تبریک گفتند و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر