آخرین اخبار
1400/10/8 چهارشنبه
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری :
دانشگاه پیام نور پرچمدار آموزش عالی کشور در مناطق محروم

.

.معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران و دانشگاهیان شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و هفتکل واندیکا ضمن معرفی دانشگاه پیام نور به عنوان پرچمدار آموزش عالی کشور در مناطق محروم افزود: دانشگاه پیام نور به خوبی توانسته است شعار آموزش عالی برای همه، همه جا و همه وقت را در کشور تحقق بخشد .

به گزارش روابط عمومی، دکتر فرخی افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر دولت در حوزه آموزش عالی نیاز است، ماموریت های جدیدی تعریف شود.
وی با عنوان اینکه هم اکنون برای عملیاتی شدن برنامه ها، سامانه ای تحت عنوان “نظام ایده‌ها و نیازها"جهت رفع نیازهای متقابل دانشگاه، جامعه و صنعت طراحی و راه اندازی شده است، افزود: اگر ظرفیت، متقاضی و استانداردهای علمی وجود داشته باشد، وزارت علوم از هرگونه پیشنهادی برای توسعه سرانه آموزشی و رشته در سطح دانشگاه های خوزستان حمایت خواهد کرد.
فرخی تصریح کرد:  برای توسعه ابتدا باید سرانه آموزشی را در نظر بگیریم؛ نمی گوییم استانداردها مانند دانشگاه‌های بزرگ کشور باشد اما نباید کیفیت هم فدای کمیت شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت ویژه در منطقه در زمینه ارتباط دانشگاه و صنعت از مدیران و مسئولان دانشگاهی استان خوزستان خواست که پیشنهادات عملیاتی که منجر به ارتقای کیفیت می شود را  به وزارت علوم اعلام نمایند.
وی همچنین سیاست همیشگی وزارت علوم را نگاه مثبت به آموزش های مهارتی دانست و افزود: مسئولان خوزستان در مناطق روستایی و عشایری رشته های مناسب مهارتی را بررسی و پیشنهادهای لازم را ارائه کنند.
دکتر فرخی اظهار داشت: در راستای تقویت ارتباط جامعه، صنعت و دانشگاه در سطح وزارت علوم اقدامات خوبی صورت گرفته و از ظرفیت جوانان برای ارتقای کیفیت آموزشی نیز به خوبی استفاده شده است.
گفتنی است، نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه های آزاد و پیام‌نور شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا با حضور دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در دانشگاه آزاد شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر