آخرین اخبار
1400/8/29 شنبه
در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده قم در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:
حمایت از افزایش و توسعه رشته ها در مقاطع تحصيلات تکمیلی دانشگاه پیام نور استان قم

.

دیدار ریاست و جمعی از مسئولین دانشگاه پیام نور استان قم با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم شریف قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی (١۴٠٠/٠٨/٢٧)*

 در این دیدار دکتر حسینی گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی دانشگاه ارائه دادند. وی همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری همایش ملی و جشنواره دانشجویی طلوع تا طلوع سبک زندگی مهدوی از سوی دانشگاه پیام نور کشور توسط پیام نور قم ارائه داد.
 وی در ادامه با توجه به حجم متقاضیان تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی خواستار حمایت از افزایش و توسعه رشته هایی در مقطع تحصيلات تکمیلی پیام نور قم شدند. 
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری ضمن خیر مقدم ، جایگاه علمی و تحصیلی دانشگاه پیام نور در سطح کشور را قابل توجه دانستند، و اظهار داشتند برگزاری جشنواره دانشجویی و همایش ملی طلوع تا طلوع و سبک زندگی مهدوی در شهر مقدس قم با استفاده از ظرفیت های علمی حوزه علمیه همچنین هماهنگی با تولیت مسجد جمکران و به طور خاص وجود پر برکت حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها کار بسیار پسندیده و حساب شده ای بوده که از سوی مسئولین دانشگاه پیام نور به نمایندگی دانشگاه پیام نور قم برگزار گردد.
 وی افزود دانشگاه پیام نور استان قم ظرفیت خوبی برای پذیرش دانشجویان از سراسر کشور داشته و به دلیل شرایط و فضای فرهنگی این شهر بسیاری از قشر مردم از سراسر کشور خواستار تحصیل در شهر مقدس قم می باشند. لذا افزایش رشته ها در این دانشگاه بایستی در دستور کار قرار گیرد. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر