فرهنگی و دانشجویی
1400/3/18 سه‌شنبه
دکتر محمدعلی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خبرداد:
برگزاری همایش و جشنواره ملی مهدویت (طلوع تا طلوع)

.

دکتر محمد علی حسینی ریاست دانشگاه پیام نور استان قم و رئیس همایش ملی مهدویت طلوع تا طلوع از برگزاری نشست هماهنگی کمیته اجرایی این جشنواره و همایش با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور و توسط پیام نور قم خبر داد.
این جلسه بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور و سایر اعضاء در مورخ 18/3/1400 برگزار گردید.
دکتر حسینی با اشاره به سابقه برگزاری همایش ملی مهدویت و سبک زندگی همچنین برگزاری کارگاه های آموزش مهدویت برای بیش از چهارهزار عضو علمی این دانشگاه توسط دانشگاه پیام نور استان قم افزود : هدف از نام گذاری این جشنواره و همایش را دو بار تکرار میلاد حضرت ولی عصر (عج) در فروردین و اسفند ماه سال 1400 و اینکه مهدویت هیچ غروبی ندارد دانست و علت برگزاری جشنواره و همایش را در شهر مقدس قم وجود پر برکت حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران همچنین لزوم  بهره حداکثری از حضور و و رهنمودهای سازنده مراجع عالیقدر و علما در شهرمقدس قم اعلام کرد.
وی گفت سطح برگزاری جشنواره و همایش در سطح ملی ویژه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم و حوزویون و در سه بخش ویژه دانشجویان ،اساتید و کارمندان برگزار می شود. مجوز های علمی همایش از معاونت پژوهشی سازمان مرکزی پیام نور و isc می باشد ضمنا مقرر شد تفاهم نامه ای بین سازمان مرکزی و مرکز بین الملی بنیاد فرهنگی موعود تنظیم گردد.
ایشان در ادامه گفت  : محور های همایش و جشنواره شامل مقاله، شعر، داستان کوتاه، دل نوشته ، پوستر و محور های همایش شامل 10محور و 60 زیر محور می باشد
حسینی در پایان  : زمان برگزاری همایش در آبان ماه اعلام کرد و گفت بزودی پوستر و آدرس دبیرخانه اطلاع رسانی خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر