آخرین اخبار
1401/7/20 چهارشنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نوردر پی حوادث اخیر کشور ؛
دانشجویان؛ متولی قداست و شان محیط علمی و دانشگاهی / لزوم هوشیاری دانشجویان در برابر مواضع دشمنان انقلاب

.

رئیس دانشگاه پیام نور دانشجویان را مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه های کشور و متولی قداست و شان محیط علمی و دانشگاهی دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در شرایط حساس کنونی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی افزود: دانشگاه محل علم آموزی، دانش افزایی ، مباحث عالمانه است و دانشجویان باید بدانند که هرگز دشمنان و انقلاب نگران کشور و مردم نبوده اند و از همین جهت نیز به دنبال تفرقه افکنی و سلب آرامش و پیشرفت از کشور ایران هستند.
وی تضارب آرا و افکار را لازمه پیشرفت جامعه دانسته و آورده است: گفت وگوهای علمی، رایزنی فکری، مباحثه، نقد و نظر و... در پالایش و رشد اندیشه سهمی به سزا دارد و دانشجویان می توانند با شرکت در کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی در دانشگاه ها، نظرات و انتقادات و ایده های خود را مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر کنند.
دکتر تقی زاده در این پیام، دانشگاه پیام نور را به لحاظ گفتمان انقلابی ؛ سالم و منطبق با آرمانهای نظام ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه افرادی مومن، معتقد و پابیند به اصول اخلاقی، مبانی فکری و عملی نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی با بصیرت بیشتر، هوشیارانه شرایط کنونی و مواضع دشمنان را ارزیابی کرده و از حافظان کیان و آرمان های انقلاب ، شهدای دانشجو و دانش آموز و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
۲۰ مهر ۱۴۰۱
 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر