آخرین اخبار
1401/6/12 شنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:
جزئیات نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 13 شهریور آغاز و تا 18 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان افزود: ثبت نام اولیه برای کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیمسال اول 1402-1401 به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: https://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
وی با اشاره به مدارک لازم برای ثبت نام اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس رنگی با زمینه روشن ،مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود).
 را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
محسن حیدری با عنوان اینکه دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید، تاریخ ثبت نام حضوری و ثبت درخواست مهمانی را نیز از 13 لغایت 18 شهریورماه اعلام کرد.
وی در پایان اظهار داشت: کلیه دانشجویان از 14 لغایت 19 شهریورماه فرصت دارند نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر