آخرین اخبار
1401/5/29 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در دیدار با خانواده شهدا گفت:
خانواده شهدای عزیز افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند. 

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم به همراه جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از کارکنان این دانشگاه در روز سه شنبه ۲۵ مردادماه با خانواده های شهیدان فولادی،عقلایی، دولتی و عطاخانی دیدار و گفتگو کرد*

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم ریاست دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده در دیدار با خانواده شهدا گفت:  دیدار با خانواده معظم شهدا محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست و بیعت دوباره با آرمان های شهیدان
وی ادامه داد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم لذا باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.
وی خاطرنشان کرد : خانواده شهدای عزیز افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند. 
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است. 
دکتر اکبر زاده تاکید کرد: ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
شایان ذکر است این دیدار ها با همکاری و هماهنگی ستاد کنگره شهدای استان قم و با حضور نمایندگی از سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه بود.
در پایان دیدارها ریاست دانشگاه با تقدیم هدایایی به مادران و پدران بزرگوار و سربلندشان از مقام این شهیدان تقدیر کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر