آخرین اخبار
1401/2/25 یکشنبه
دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور :
کسر موظفی اعضای هیئت علمی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دانشجویی دارند در حال بررسی می باشد

.

دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور در نشست با ریاست و کارکنان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان قم گفت: کسر موظفی اعضای هیئت علمی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دانشجویی دارند در حال بررسی می باشد*

این نشست با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده ریاست دانشگاه ، معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، آقایان دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی ،دکتر نجار و دکتر مهدوی فر مشاورین معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در سازمان مرکزی، مدیر و کارشناسان فرهنگی اجتماعی و دانشجویی استان قم برگزار گردید. 
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، در ابتدا دکتر اکبرزاده به ارائه گزارشی از روند فعالیت های فرهنگی و پیگیری های صورت گرفته جهت راه اندازی قطب فرهنگی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در استان قم پرداختند.
ایشان اولويت نخست خود را اجرای برنامه های فرهنگی با همت و کمک اساتید و دانشجویان بعنوان افسران جنگ نرم دانستند.
در ادامه دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی سازمان ضمن تقدیر و تشکر از ارائه گزارش ریاست پیام نور قم ، از توجه ویژه ریاست عالیه دانشگاه به مباحث فرهنگی و اختصاص بودجه به این بخش خبر دادند وی افزود: ما در سازمان مرکزی در حال بررسی کسر موظفی اساتیدی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دارند می باشیم. سپس خواستار ارائه گزارش، مطالبات ، درخواست ها و پیشنهادهای مدیر و کارشناسان فرهنگی شدند.
در ادامه کارکنان مجموعه فرهنگی ضمن ارائه گزارش به بیان مطالبات خود پرداختند. 
و در پایان آقایان دکتر نجار و دکتر مهدوی فر ضمن پاسخگویی به سوالات و مطالبات کارکنان واحد فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
ایشان خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید در مدیریت فرهنگی استان قم شدند. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر