آخرین اخبار
1401/1/27 شنبه
دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده ریاست دانشگاه پیام نور استان قم
 با جناب آقای دکترعباس ذاکریان فرماندار محترم شهر قم

.

در این دیدار دکتر اکبر زاده ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان همچنین سال نو به ارائه گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه پیام نور مرکز و واحدهای تابعه استان قم پرداختند. ایشان در ادامه ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین محترم شهرستان های کهک و جعفریه در روند پیشرفت و تکمیل پروژه های واحدها همچنین جایگاه و مزیت های دانشگاه پیام نور جهت تحصیل اقشار کم درآمد خواستار توجه بیشتر مسئولین و فرماندار محترم نسبت به حل مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز و واحدهای تابعه شدند.
دکتر اکبرزاده گفت : باعنایت به فضای معنوی شهر مقدس قم، وجود مبارک حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مرکزیت مراکز حوزی این شهر همچنین حضور مراجع عالیقدر، فضلا و طلاب گرانقدر این امکان فراهم گردیده تا  دانشگاه پیام نور استان قم ، به عنوان قطب فرهنگی و قرارگاه اصلی جهاد تبیین در سطح دانشگاه های پیام نور کشور پیشنهاد گردد. وی افزود: دانشگاه پیام نور دارای بهترین زیر ساخت ها جهت جذب اتباع خارجی و ادامه تحصیل ایشان و خانواده هایشان می باشد. 
در ادامه فرماندار قم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: دانشگاه پیام نور با شرایط خاص خود حجم بسیاری از دانشجویان استان را به صورت بومی پوشش داده و یکی از دغدغه های اصلی خانواده های قمی را نسبت به ادامه تحصیل فرزندانشان در محل سکونتشان برطرف نموده است. وی با اشاره به شاخص های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم ضمن استقبال تبدیل این دانشگاه به یک مرکز بین المللی افزود انشاالله با همکاری و وحدت اساتید دانشگاه و حوزه در شهر مقدس قم شاهد تغییر و رونق منابع علوم انسانی باشیم و این امر هر چه سریعتر محقق گردد. وی در آخراظهار داشت فرمانداری آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری و کمک به دانشگاه را دارد. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر