آخرین اخبار
1400/12/16 دوشنبه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور
دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبرزاده با سردار سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم

.

 در آغاز این دیدار دکتر اکبر زاده ضمن عرض تبریک پیشاپیش حلول ماه شعبان به ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه پیام نور استان قم پرداختند. 
ایشان تحصیل اکثریت دانشجویان بومی در دانشگاه پیام نور قم را که از قبل با فضای مذهبی و فرهنگی این شهر مانوس می باشند، از ویژگی های دانشگاه پیام نور در قبال تهدیدات و آفات فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود : این مسئله باعث شده تا بافت فرهنگی و اجتماعی شهر مقدس قم کمتر دستخوش تغییر و تحول قرار گیرد. 
وی همچنین فعالیت این حجم از دانشجویان بومی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح  استان قم و محل سکونتشان را از دیگر ویژگی های این دانشگاه دانست. 
دکتر اکبر زاده در ادامه ، تبدیل شدن به قطب فرهنگی دانشگاه پیام نور قم در سطح کشور ، برطرف نمودن موانع موجود جهت تملک املاک و مستغلات دانشگاه، کمک مالی جهت تکمیل پروژه های عمرانی، ایجاد واحد بین الملل، پیشنهاد و نظرات خود را ارائه نمودند. 
در ادامه استاندار محترم قم ضمن عرض خیر مقدم ،انتصاب ایشان به سمت ریاست دانشگاه پیام نور استان قم را تبریک عرض نمودند. 
استاندار قم ضمن استقبال از طرح قطب فرهنگی شدن دانشگاه پیام نور استان قم، در ارتباط با ایجاد واحد بین الملل و قطب علوم انسانی و اسلامی خواستار ارائه رشته های مورد تقاضای دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی و حوزه علوم انسانی اسلامی شدند تا بتوان از طریق مسئولین مرتبط پیگری نمایند. 
وی در ارتباط با رفع موانع تملک املاک دانشگاه دستور تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان مربوطه از سوی استانداری و دانشگاه را داده تا بزودی موانع و مشکلات موجود برطرف گردد. ایشان در پایان ضمن حمایت مجدد از اهداف دانشگاه پیام نور قم در زمینه بودجه توازن منطقه ای در سال‌های آینده قول مساعد دادند. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر