آخرین اخبار
1400/12/8 یکشنبه
افتتاح بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور استان قم
با حضور ریاست دانشگاه و مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور کشور

.

با هدف شناسایی و حمایت از دانشجویان کم درآمد از طریق خیرین و نیکوکاران استان قم
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده ریاست دانشگاه پیام نور استان قم ضمن قدردانی از زحمات مسئولین این بنیاد در راستای راه اندازی شعبه قم افزود: حمایت خیرین از دانشجویان مستعد که آینده ساز کشور می باشند نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متعهد و مسئولیت پذیر خواهد داشت. خصلت بخشندگی و نیکوکاری در بین جامعه ایرانی با بهره گیری از تعالیم دینی از دیر باز نقش بارزی در توسعه علوم و دانش ایفا نموده است. لذا ایجاد تشکیلاتی که بتواند بستر مناسبی جهت جذب کمک های نیکوکارانه برای دانشجویان خصوصا در زمان کنونی فراهم آورد بسیار ضروری به نظر می رسد تا بتوانیم با کمک خیر اندیشان و استقرار این بنیاد مردم نهاد و شفاف این ضرورت را تامین نماییم.
در ادامه دکتر یزدان سهرابی مديرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور کشور اظهار داشت: با راه‌اندازی این بنیاد می‌خواهیم دغدغه مالی دانشجویان را برطرف کنیم.
بنای ما این است که هر دانشجوی در سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کند با این بنیاد ارتباط برقرار کرد و درخواست استفاده از تسهیلات این بنیاد را داشت بتوانیم از ۵۰ درصد تا ۱۰۰ درصد شهریه آن را تأمین کنیم

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر