آخرین اخبار
1400/12/8 یکشنبه
اولین جلسه ریاست دانشگاه پیام نور استان قم با شورای فناوری دانشگاه
با موضوع تسهیل و تسریع دسترسی دانشجویان به اطلاعات 

.

 اولین نشست شورای فناوری دانشگاه با حضور دکتر اکبرزاده در محل دفتر ریاست تشکیل و پیرامون مسائل فناوری و طراحی و ایجاد پلتفرمی جهت تسهیل ارتباط دانشجویان گرانقدر با دانشگاه پیشنهاداتی ارائه گردید.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده ، ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه، تشکیل شورای فناوری را گامی مثبت در پیشبرد اهداف فناورانه دانشگاه برشمرد و بر تشکیل مستمر آن تاکید نمودند.
در این جلسه که با محوریت آموزش های آزاد و با حضور جمعی از اعضای اداری و علمی و صاحب نظر در حوزه IT تشکیل گردید، مسائل فناورانه با تمرکز بر استفاده از ظرفیت های داخلی و بدنه علمی، اداری و فناوری، مسائل مختلفی از جمله پل های ارتباطی دانشجو با دانشگاه، دسترسی سریع و آسان به حوزه های مختلف دانشگاه، تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی حداکثری دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست آقای مجتبی ترکمنی مدیر بخش آموزش های آزاد دانشگاه ایجاد درآمدزایی از طریق برگزاری دوره های آموزش آفلاین، فروش کتب الکترونیکی و...یکپارچه سازی لینکهای ارتباطی جهت سهولت دسترسی دانشجو به نیازهای دانشجویی، ایجاد امکان FAQ (پرسش و پاسخ) در بستر پلتفرم مربوطه را از موارد مهم و قابل توجه برشمرد.  
آقای مهندس محمد تاری عضو هیئت علمی رشته فناوری و مدیر گروه فنی مهندسی دانشگاه افزود: تقویت و به روزرسانی تلفن گویا جهت کاهش مراجعات دانشجویی، تولید محتوا و استفاده از ظرفیت علمی در این زمینه همچنین تقویت بستر LMS و ایجاد پل ارتباطی بین دانشجو و دانشگاه را جز موارد قابل توجه دانست. 
در پایان به دعوت ریاست دانشگاه کلیه اعضا جهت اقامه نماز جماعت در نمازخانه دانشگاه حاضر شدند و به اقامه نماز پرداختند

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر