آخرین اخبار
1400/10/22 چهارشنبه
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان قم :
اساتید دانشگاه پیام نور باید درزمینه‌های مختلف برای دانشجویان الگو باشند و دانشجویان با تأسی از رفتار استاد خود در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کنند

.

حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز ضمن استقبال از برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور فرمودند: دانشجویان  هنگام ورود به دانشگاه همانند لوح سفیدی می باشند که با عملکرد صحیح اساتید مومن و با تقوا بر اساس آموزه های قرآنی  انشاالله با معنویت و در صراط مستقیم هدایت خواهند شد. 
ایشان با اشاره به الگو برداری دانشجویان از اساتید خود در جامعه دانشگاهی افزودند : اساتید و مدیران دانشگاه باید در حیطه وظایف خود الگویی برای دانشجویان خود باشند و این جز با تلاش این عزیزان در جهت تقویت قدرت علمی و تاثیر گذاری فرهنگی محقق نمی شود. 
وی ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه پیام نور در جهت رشد افراد علمی و با سواد در کشور خاطر نشان کرد: سلام بنده را به تمام کسانی که در جهت رشد و ارتقاء علمی و فرهنگی کشور تلاش می کنند به ویژه  مدیران و اساتید و ریاست دانشگاه پیام نور برسانید. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی در خصوص عملکرد کیفی وکمی دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد:از ثمرات انقلاب اسلامی تاسیس دانشگاه پیام نور بود و الحمدالله به لحاظ علمی ،فرهنگی و پژوهشی با توجه به اذعان کارشناسان وکیفیت برتر آموزشی و پژوهشی دانشگاه در بهترین جایگاه قرار داریم. 
دکتر محمد علی حسینی گفت: از همان ابتدا ما در پی اسلامی کردن دانشگاه بوده ایم و امروز می توانیم ادعا کنیم یکی از سالم ترین دانشگاه های کشور از همه لحاظ محسوب می شویم. 
وی در ادامه ضمن یاداوری جایگاه ویژه استان قم به لحاظ وجود حرم  مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و مراجع معظم تقلید خاطرنشان کرد: تمام توان خود را در جهت برند کردن فرهنگی دانشگاه پیام نور استان قم در بین دانشگاههای کشور انجام خواهیم داد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر