آخرین اخبار
1400/8/9 یکشنبه
با ارسال پیامی؛
دکتر محمدرضا زمانی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور خداحافظی کرد

.

دکتر محمدرضا زمانی با ارسال پیامی از خانواده بزرگ دانشگاه دولتی پیام نور خداحافظی کرد.
به گزارش روابط عمومی، متن این پیام بدین شرح است:
بنام یگانه هستی بخش
در واپسین روزهای خدمت در کسوت ریاست دانشگاه پیام نور لازم می‌دانم از خانواده بزرگ این دانشگاه بزرگ دولتی، اعم از؛اعضای محترم هیات علمی، کارکنان گرانقدر اداری و دانشجویان عزیز بابت همکاریها، صبوری ها، همیاریها ، بزرگواری ها، نجابت ها، سخاوتمندی‌ها و اهتمام ویژه آنها سپاسگزاری نمایم و به سهم خود از نارسائی ها، مشکلات‌ها و تلخی‌هایی که طی این سال‌ها متحمل شده اند؛ پوزش و حلالیت بطلبم.
بدون شک دستیابی به اهداف و انجام ماموریت های کلان که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهم‌ترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن اسلامیمان و شآن و جایگاه دانشگاه برای تربیت نسل آینده ساز کشور است.
تمام سعی و تلاش مدیریت دانشگاه ، در طول تصدی اینجانب بر این اصل استوار بود  که دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی و یکی از زیرنظام های آموزش عالی بتواند بابرقراری عدالت آموزشی، ضمن فراهم کردن بسترهای تحصیلی برابر برای تمامی داوطلبان جویای علم و دانش در جای جای میهن عزیز اسلامی، گامی بزرگ در جهت گسترش مرزهای دانش و دیپلماسی علمی بردارد و خداراشاکریم که امروز دانشگاه پیام نور با عبور از مسیری هدفمند و پرتلاطم توانسته به جایگاهی دست یابد که مایه افتخار دانشجویان و مردم عزیز ایران بوده و در بسیاری از میادین علمی پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و ... ملی و بین المللی بدرخشد.
این دانشگاه هم اکنون از غنی ترین زیرساخت  الکترونیکی در بین دانشگاه های کشور برخوردار است و با توجه به رسالت این دانشگاه مبنی بر ارائه خدمات آموزشی برابر به تمامی دانشجویان در سراسر کشور، با کمک این زیرساخت به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا که حفظ سلامتی همکاران علمی و اداری و همچنین دانشجویان در اولویت قرار داشت، توانست با افتخار خدمات گسترده خود را در تمامی عرصه های آموزشی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و ... در سراسر کشور به دانشجویان این دانشگاه و حتی دیگر دانشگاه ها ارائه نماید.
خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور اعم از اعضای هیات علمی، کارمندان اداری و دانشجویان، مجموعه ای منحصر به فرد، همراه، همدل و دلسوز هستند که در طول 4 سال گذشته با وجود بحران های بسیار از لحاظ بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، بحران های اقتصادی و در آخر هم شیوع بیماری کرونا، تمام هم و غم خود را بر مبنای کمک و همدلی با مردم به کار بستند و با وجود تمامی سختی های موجود ضمن کمک به دیگران، از تمامی این بحران ها به سلامت و پیروزمندانه  عبور کردند.
حقیقتا خدمت به ملت بزرگ ایران در چنین مجموعه ارزشمندی برای من باعث افتخار بوده و از این جایگاه از تمامی عزیزانی که مرا در این مسیر خطیر یاریگر بوده اند صمیمانه سپاسگزاری نموده و از ذات اقدس پروردگار باری تعالی، سلامتی و توفیق روزافزون یکایک خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور را از خداوند منان خواستارم.
امید که در سال‌های پیش‌رو نیز این مجموعه بزرگ و همیار و هدفمند، همچنان با حفظ و تقویت این روحیه ، این راه را با انگیزه و توان مضاعف ادامه دهند و بسترهای اعتلای بیشتر ایران اسلامی را فراهم آورند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر