آخرین اخبار
1400/5/12 سه‌شنبه
به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛
افتتاح سه پروژه ملی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور

.

سه پروژه ملی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور امروز به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در این مراسم با عنوان اینکه تربیت بدنی ، تندرستی و ایجاد شور و نشاط در جامعه دانشگاهی بسیار مهم است، اهمیت ورزش و توجه به سلامت مردم را به ویژه در دوران کرونا مضاعف دانست.
رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک عید سعید غدیر، افتتاح این سه پروژه را همزمان با این عید بزرگ اتفاقی فرخنده عنوان کرد و افزود: دانشگاه پیام نور با هماهنگی سازمان امور دانشجویی، امکانات تربیت بدنی مطلوبی را برای استفاده جامعه دانشگاهی و مردم در بخش های مختلف آغاز کرده و امروز شاهد افتتاح سه پروژه تربیت بدنی این دانشگاه هستیم.
وی اولین شعبه استانی مرکز ارزیابی، تندرستی و مشاوره ورزشی در استان مرکزی را یکی از این پروژه ها عنوان کرد و گفت: هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدمات در حوزه ورزش و تندرستی هم به دانشجویان و هم سایر اقشار جامعه است‌ .
وی با عنوان اینکه خدمات این مرکز در بخش های متنوع و مختلفی ارائه می شود، افزود: این خدمات در بخش های تندرستی و ورزش،  کودک ، استعدادیابی ورزشی، ورزش و بیماریها و گردشگری ورزشی ارائه خواهد شد.
دکتر زمانی با اشاره به پروژه دوم اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مرکز سنندج دومین پروژه است که ساخت آن از سال پیش آغاز شده و امروز به مرحله بهره برداری رسیده است.
رئیس دانشگاه پیام نور پروژه سوم را زمین چمن طبیعی،مرکز گنبد کاووس عنوان کرد و افزود: ساخت این زمین نیز از سال ۹۸ با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و امروز افتتاح می شود.

معاون فرهنگی و  اجتماعی وزارت علوم: مجموعه های ورزشی عامل نشاط و شادی در زندگی دانشجویی است

دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز در مراسم افتتاح پروژه های ملی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از مجریان و دانشگاهیان پیام نور اظهار داشت: اهتمام ویژه ای که نسبت به امر تربیت بدنی در آموزه های دینی وجود دارد پشتوانه فکری و عملی برای این مهم قلمداد می شود.

دکتر غفاری ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری این مجموعه ها تصریح کرد: علاوه بر نگهداری، توسعه آنها نیز باید مد نظر قرار بگیرید زیرا که باعث نشاط و شادی در حوزه زندگی دانشجویی می شوند.

وی افزود:امر تربیت بدنی جز کنش ها و رفتارهای با برنامه در زندگی روزمره محسوب می شود و هر چه وسعت این برنامه ها زیادتر باشد شاهد نشاط بیشتر و‌ دستاوردهای مهمتری در عرصه های مختلف خواهیم بود.

دکتر فرناز ترابی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور نیز در حاشیه مراسم افتتاح گفت:این سه پروژه ملی تربیت بدنی در راستای اهداف معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مبنی بر ایجاد نشاط و انگیزه در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور  ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور بتوانند از این تجهیزات به نحو احسن بهره برده و عاملی برای نشاط و شادابی آنها باشد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر