آخرین اخبار
1399/9/16 یکشنبه
همزمان با فرا رسیدن ١۶ آذر ، روز دانشجو برگزار گردید
نشست رئيس دانشگاه پیام نور استان قم با تعدادی از دبیران انجمن‌های علمی و دانشجویی همراه با پخش زنده از صفحه اینستاگرام 

.

همزمان با فرا رسیدن ١۶ آذر ، روز دانشجو ، نشست رئيس دانشگاه پیام نور استان قم با تعدادی از دبیران انجمن‌های علمی و دانشجویی همراه با پخش زنده از صفحه اینستاگرام 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور قم :
به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو و با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا ، مراسم گرامیداشت این روز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دکتر محمد علی حسینی، معاونین، جمعی از مدیران و دبیران انجمن‌های علمی و دانشجویی  در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استان برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه که بصورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام دانشگاه پیام نور استان قم در حال پخش بود دکتر حسینی ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور نمایندگان دانشجویان گفت: دانشجو در آگاهی بخشی و رشد استقلال علمی و سیاسی کشور نقش بسیار تعیین کننده و تاثیرگذاری دارد که یکی از نشانه های این مهم ، روز ١۶ آذر است که بنام روز دانشجو نامگذاری شده است . 
ایشان در ادامه با اشاره به ترورهای صورت گرفته افراد تاثیر گذار ایران اسلامی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده و شهدای دانشمند هسته ای که در سالهای قبل وحشیانه توسط استکبار ترور شدند این را نشانه ضعف و استیصال دشمنان در مقابل قدرت علمی و خودکفایی کشور مان دانستند. حسینی همچنین یاد شهداء دانشجو بالاخص شهیدان مدافع حرم دانشگاه پیام نور قم شهید مهدی صابری و شهید مهدی علیدوست را گرامیداشتند و افزودند دانشجویان همواره در عرصه های مختلف افتخارات متعددی برای ایران عزیز اسلامی آفریده اند. 
در ادامه، به ترتیب آقایان علیرضا بیات دبیر انجمن علمی علوم سیاسی ، مصطفی شبانی گلون آبادی دبیر انجمن علمی حقوق، محمد مهدی پور مسئول بسیج دانشجویی و خانم ها ملکی نماینده بسیج خواهران و خانم قاسمی دبیر کانون قرآن و عترت به بیان مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه های علمی آموزشی، فرهنگی و دانشجویی پرداختند، ریاست و مدیران دانشگاه ضمن ارائه توضیحات لازم و پاسخگویی به سئوالات، مصوباتی را از پیشنهادهای دانشجویان جهت بررسی بیشتر تنظیم نمودند. 
در پايان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حضور دبیران محترم انجمن ها، تقدیرنامه هایی از سوی ریاست دانشگاه به پاس زحمات ایشان خصوصاً در ایام محدودیت ها به علت شیوع ویروس  کرونا به این عزیزان ارائه گردید.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر