آخرین اخبار
1399/7/9 چهارشنبه
طی مراسمی با حضور ریاست دانشگاه و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم معرفی شد

بر اساس اعلام علیرضا صادقی مدیر روابط عمومی دانشگاه مراسم تکریم و معارفه مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد.
در مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويی دانشگاه پیام نور استان قم كه با حضور آقای جواد رفعت نژاد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان،دکتر محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، حجت الاسلام والمسلمین مقدم مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و تعدادی از مدیران و اعضای بسيج دانشجويي استان در دفتر ریاست دانشگاه  برگزار شد. 
 در ابتدا جلسه دکترحسینی ضمن تبريك آغاز هفته دفاع مقدس، و تکریم از مقام شهدا و خانواده ایشان، بسيج دانشجويی را بازوی فرهنگی دانشگاه خوانده و بر دفاع از ارزش‌ها و مبانی اسلامی و بيداری در مقابله با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام تأكيد كرد.
در ادامه آقای رفعت نژاد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مسئولین دانشگاه پیام نور قم از طرح ثامن و ساماندهی ٨ میلیون بسیجی در فضای مجازی خبر داد و گفت باتوجه به اینکه دانشگاه پیام نور در مباحث الکترونیکی و مجازی شدن پیشتاز بوده انشاالله با مبداء قراردادن دانشگاه بتوانیم طرح ثامن و بسیج هوشمند را در سطح کشور پیش ببریم و بیشتر فضای مجازی را تقویت کنیم.  
   در پايان با اعطای لوح تقدير به مسئول اسبق بسيج دانشجويی دانشگاه پیام نور قم و اعطای حكم مسئوليت به برادر مهدی پور مسئول جديد بسيج دانشجويی برادران و خواهر گرامی سرکار خانم عبدالمطلبی به عنوان مسئول بسیج حوزه خواهران دانشگاه جلسه خاتمه يافت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir