آخرین اخبار
1401/2/25 یکشنبه
دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور :
کسر موظفی اعضای هیئت علمی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دانشجویی دارند در حال بررسی می باشد
دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور در نشست با ریاست و کارکنان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان قم گفت: کسر موظفی اعضای هیئت علمی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دانشجویی دارند در حال بررسی می باشد*

این نشست با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین دکتر اکبر زاده ریاست دانشگاه ، معاونت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، آقایان دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی ،دکتر نجار و دکتر مهدوی فر مشاورین معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی در سازمان مرکزی، مدیر و کارشناسان فرهنگی اجتماعی و دانشجویی استان قم برگزار گردید. 
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، در ابتدا دکتر اکبرزاده به ارائه گزارشی از روند فعالیت های فرهنگی و پیگیری های صورت گرفته جهت راه اندازی قطب فرهنگی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در استان قم پرداختند.
ایشان اولويت نخست خود را اجرای برنامه های فرهنگی با همت و کمک اساتید و دانشجویان بعنوان افسران جنگ نرم دانستند.
در ادامه دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی سازمان ضمن تقدیر و تشکر از ارائه گزارش ریاست پیام نور قم ، از توجه ویژه ریاست عالیه دانشگاه به مباحث فرهنگی و اختصاص بودجه به این بخش خبر دادند وی افزود: ما در سازمان مرکزی در حال بررسی کسر موظفی اساتیدی که تمایل به همکاری در فعالیت های فرهنگی دارند می باشیم. سپس خواستار ارائه گزارش، مطالبات ، درخواست ها و پیشنهادهای مدیر و کارشناسان فرهنگی شدند.
در ادامه کارکنان مجموعه فرهنگی ضمن ارائه گزارش به بیان مطالبات خود پرداختند. 
و در پایان آقایان دکتر نجار و دکتر مهدوی فر ضمن پاسخگویی به سوالات و مطالبات کارکنان واحد فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
ایشان خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید در مدیریت فرهنگی استان قم شدند. 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir