فرهنگی و دانشجویی
1398/11/16 چهارشنبهبه گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم:
به منظور بزرگداشت نام و یاد شهدای مقاومت و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران
افتتاح ساختمان‌های جدید پیام نور قم به نام سردار سلیمانی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قم ، ساختمان اداری، سالن جلسات و سالن مطالعه دانشگاه پیام نور قم به نام شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه پردیسان افتتاح شدند.

 

دکتر محمدعلی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شده بود اظهار کرد: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهدای مقاومت و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ساختمان ادرای مرکز قم و سالن مطالعه واقع در پردیسان و سالن جلسات استان قم به نام‌های شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نام‌گذاری شده‌اند.

وی افزود: برای بزرگداشت یاد و نام شهدا و به رسم ادای احترام به شهدا، نهادینه کردن باورهای شهادت‌طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان دانشجو از شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ساختمان‌های جدید دانشگاه پیام نور قم به نام شهدای مقاومت مزین شده است.

مراسم بهره‌برداری و نامگذاری این ابنیه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قوامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام و المسلمین مقدم رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر